Túl vagyunk a 25 000. Growatt inverter értékesítésén, és mivel további növekedésre számítunk ezért nagyszabású ügyfélszolgálat fejlesztésbe kezdtünk. Az EU-Solar Zrt. Szerviz osztálya és webfejlesztői olyan fejlesztést hajtottak végre, ami mondhatni páratlan az ügykezelés tekintetében a hazai napelemes piacon. Egy hónapos fejlesztői és folyamattervezői munka után megújításra került az ügyfélkapu rendszerünk, ahol cégünk ügyfelei és vásárlói minden mozzanatát nyomon tudják követni aktuális ügyeiknek, garanciális javításaiknak. A fejlesztésnek köszönhetően az ügyintézési idő jelentős mértékben lerövidül, az ügykezelés pedig hatékonyabbá válik. A következőkben bemutatjuk, hogy milyen modulokat tartalmaz a megújult ügyfélkapu rendszer.
A növekvő elvárások jelentette kihívásokra folyamatos fejlesztésekkel válaszolunk

Az EU-Solar Zrt., mint a Growatt inverterek kizárólagos magyarországi forgalmazója, a napelemes piacon érzékelhetően megnövekedett igények, valamint a már 25 000 db értékesített inverter okán szükségszerűnek tartotta, hogy egy nagyszabású fejlesztést hajtson végre ügyfélkapu rendszerében, ami a jövőben jelentkező magasabb szintű és mennyiségű elvárásoknak is maradéktalanul képes lesz megfelelni.

A végrehajtott fejlesztés Szerviz osztályunk és 10 webfejlesztőnk 1 havi munkájának a gyümölcse, ami most már teljeskörű ügyintézést biztosít minden Growatt inverter tulajdonos számára. A weboldal megújításával a felület sokkal korszerűbb képet nyújt, illetve átláthatóbb, és egyszerűbb ügyintézést ígér minden ügyfél számára.

Főmenü

A felhasználók a főoldalon egyből az elérhető menüpontokat találják, ahol egy részletező szöveg is segíti az ügyfeleket, hogy adott alpontban milyen ügyintézési lehetőségek találhatók.

Az Ügyfélszolgálat menüpont alatt találhatók a gyakran ismételt kérdések (GYIK), ahol érdemes körültekinteni, hátha olyan ügyben kerestük fel az oldalt, ami korábban már megválaszolásra került. Ezzel pedig meggyorsíthatjuk magunk számára is az ügyintézést. Ugyanezen pontban tudunk nyilatkozni arról is, hogy a kapott válasz kielégítő volt-e számunkra. Az itt kapott visszacsatolások hasznosak számunkra a további fejlesztések, adattartalmi szükségletek azonosítása érdekében.

Amennyiben ezen menüpontban nem találja meg a kérdésére a választ, akkor közvetlenül írni is tud számunkra, melyet igyekszünk mihamarabb megválaszolni, és a GYIK-be is rögzíteni.

Szerviz asszisztens

A szerviz asszisztensen keresztül ügyfeleink egyszerűen felvehetik a kapcsolatot Szerviz osztályunkkal, amennyiben bármilyen eltérést tapasztalnak napelemes rendszerük normáltól eltérő működésében. 

Például, ha azt tapasztalja, hogy:

  • megszűnt az adatszolgáltatás a ShinePhone applikációban az inverter hibamentes működése ellenére, akkor Ön kommunikációs eszköz szervizjegyet tud rögzíteni,
  • vagy ha az inverter kijelzőjén és/vagy ShinePhone APP-on hibaüzenetet lát, ami termelés kimaradással jár(hat), akkor inverter szervizjegyet tud küldeni kollégánk felé.

A szóban forgó eszköz beazonosítását követően a szerviz asszisztens platform működésének alapját az képezi, hogy néhány segédkérdéssel rávezeti az ügyfelet az általa könnyedén végrehajtható, megoldást jelentő lépésekre, vagy olyan információt közöl a weboldal felkeresőjével, amivel a korábbiakhoz képest hatékonyabban tudja végrehajtani az ügyintézést.

Hibajelenség esetében a felületre belépve például az alábbi kérdéssel is találkozhatnak ügyfeleink:

“A hiba fönnállása esetén süt a Nap?“ -, ami azért fontos kérdés számunkra, mert a régi inverter modellek éjszaka “alvó” állapotban vannak, így ezen időszak alatt nem tudnak hibakódot jelezni. Az újabb modellek OLED kijelzője éjszaka is üzemel, viszont a vezérlő panel nem, így ennek a hibakódját rögzíti a kijelző, ami viszont nem feltétlenül egyezik meg a napközben jelentkező valós hiba kódjával, ami félrevezető lehet az ügyintézés során. 

Így ennek a kérdéssornak a célja az, hogy minél pontosabban leszűrhessük és definiálhassuk a probléma forrását, és mielőbb megtehessük a szükséges intézkedéseket.

További segítséget jelent az ügyfelek számára, hogy a felületre belépve szerviz asszisztensünk előre kitölti az űrlapokat az ügyféladatokkal a korábban szolgáltatott információk alapján. Ezek az információk szükség esetén, vagy időközben felmerült változások esetén módosíthatók is. 

Eszköz regisztráció

Ebben a menüpontban az ügyfelek minden olyan napelemes rendszer működését, működésének monitoringját támogató eszközt tudnak regisztrálni, amit kiegészítésként megvásároltak. Ehhez egy Growatt-os felhasználói profillal kell rendelkezni (amennyiben ezzel még nem rendelkezik, kérjük keresse fel a www.growatt.hu-t). Adategyeztetést követően egyszerűen megadható, hogy hány darab új eszköz kerül regisztrációra, majd a lépéseket követve könnyedén felrögzíthetők a kiegészítő elemek.

Kérések

A kérések menüpont alatt található minden olyan ügyintézési folyamat, amivel cégünkhöz fordult segítségül. Itt ugyancsak nyomonkövethető, hogy az adott ügymenet milyen státuszban van, milyen események történtek a bejelentése nyomán. Ugyanezen felületrészen tud közvetlenül is kapcsolatba lépni ügyintézőinkkel, vagy feltölteni az ügyintézéshez szükséges további dokumentumokat. 

Engedélyeztetések

Az engedélyeztetések alpontban nyomonkövethető a megvásárolt rendszerre vonatkozó engedélyeztetési eljárás aktuális státusza. 

Termékek

A termékek menüpont alatt adott ügyfél azokat a termékeket láthatja, amelyeket korábban megvásárolt. A különböző eszközökre és berendezésekre kattintva elérhetőek a termékekre vonatkozó leírások és egyéb dokumentumok.

OFT – Otthonfelújítási Támogatás

A nagy érdeklődésre való tekintettel a 2021. január 1-től elérhető Otthonfelújítási Támogatásra is kialakítottunk egy menüpontot az ügyfélkapun. Ezt az almenüt választva az ügyfél tájékozódhat a támogatási kérelem benyújtásának és a támogatás lehívásának aktuális állásáról, a szükséges dokumentumok meglétéről, esetleges hiányosságokról.

Fontos kiemelnünk még, hogy a megújult felületen minden korábbian indított szervizügyintézés is elérhető. A platform adott ügymenethez kapcsolódóan naprakész információkat nyújt a Szerviz osztályunk által végrehajtott munkálatokkal kapcsolatosan az ügyintézés során kiküldött e-mail tájékoztatók mellett. Így ügyfeleink több csatornán keresztül is értesülni tudnak az ügyintézés aktuális státuszával kapcsolatban.

Az EU-Solar Zrt.-nél mindig is fontos szerepet töltött be az ügyfélközpontú szemléletmód, így bízunk abban, hogy mostani fejlesztésünk is elégedettséggel tölti majd el ügyfeleinket!

Ha Ön is szeretne saját napelemes rendszert, akkor kérjen ajánlatot! A kalkulációt követően 15 percen belül részletes, személyre szabott árajánlatot küldünk.

Váltson napenergiára, váltson a kiszámíthatóságra!

A folyton változó világpiaci helyzetben, az elszálló villanyárakkal szemben a napelemes rendszer jelentheti a biztonságot, a kiszámíthatóságot.